REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO


§1. Postanowienia ogólne  

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem:  https://wielkaksiegarytmiki.pl/. 
  2. Sklep internetowy jest prowadzony przez Mariana Kanie prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Marian Kania, Rytmika, Taniec, Piosenka, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, ul. Szkolna 14c lok. 19, 34-500 Zakopane, NIP: 9441324570, REGON: 490680877, e-mail: rytmikam.kania@gmail.com, numer telefonu: +48 669 305 605. 
  3. Wskazane poniżej terminy użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie: 

Cena cena brutto Produktu podana na stronie internetowej  Sklepu; 

Formularz Zamówienia funkcjonalność Sklepu pozwalająca na złożenie Zamówienia poprzez wskazanie i dodanie Produktu do elektronicznego koszyka oraz wyboru sposobu płatności;  

Formularz Rejestracji funkcjonalność Sklepu pozwalająca na wypełnienie pól na stronie internetowej (podanie odpowiednich danych) w celu założenia Konta; 

Klient osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu; 

Konsument Klient będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej zamówienia Produktu niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową; postanowienia regulaminu dotyczące

Konsumenta stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością̨ gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepis ów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 

Konto funkcjonalność Sklepu, umożliwiająca Klientowi, po zalogowaniu się w Sklepie za pomocą indywidualnego loginu i hasła, dostęp do zasobów systemu informatycznego; 

Sklep sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę  dostępny na stronie internetowej pod adresem  https://wielkaksiegarytmiki.pl/; 

Szkolenie Szkolenie stacjonarne lub Szkolenie wyjazdowe, organizowane przez Sprzedawcę, na które za pośrednictwem Sklepu Klient może dokonać rezerwacji. 

E-book Treść cyfrowa, w postaci książki o tematyce szczegółowo opisanej w Sklepie; 

Konsultacje Indywidualne Usługa cyfrowa w postaci indywidualnych konsultacji online organizowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem wybranej przez niego platformy, szczegółowo opisane w Sklepie,  

Sprzedawca podmiot, o którym mowa w §1. Ust. 2 Regulaminu; 

Produkt wszelkie produkty oferowane przez Sprzedawcę do zakupu za pośrednictwem Sklepu, w tym E-booki, szkolenia wyjazdowe i stacjonarne oraz Sesje Indywidualne.  

Treść cyfrowa tresć cyfrowa w rozumieniu ustawy z  30 maja 2014 r. o prawach konsumenta; 

Umowa umowa sprzedaży Produktu, zawarta pomiędzy Klientem  a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków  porozumiewania się na odległość; 

Usługa cyfrowa usługa cyfrowa w rozumieniu w rozumieniu ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta; 

Usługi wszystkie usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klienta bądź użytkownika Sklepu drogą elektroniczną (zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną) tj. bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, które są przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, które są w całości nadawane, odbierane lub transmitowane za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. –Prawo telekomunikacyjne; 

Zamówienie prowadzące do zawarcia Umowy oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość Produktu, który Klient chce zamówić, sposób zapłaty oraz dane Klienta.

  1. W celu prawidłowego korzystania ze Sklepu wymagane jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, konta poczty internetowej oraz posiadanie aktualnej przeglądarki internetowej (na przykład: Microsoft Edge, Chrome, Firefox, Opera w wersji 33 lub wyższej albo Safari). W przeglądarce internetowej powinna być włączona obsługa JavaScript i plików cookies. 
  2. Sprzedający porozumiewa się z użytkownikami bądź Klientami za pośrednictwem strony internetowej wskazanej w §3. Regulaminu, a także telefonicznie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej oraz poczty elektronicznej. 
  3. Dane kontaktowe, pod którymi Klienci szybko i efektywnie mogą kontaktować się z Sprzedawcą to: 
    1. adres poczty elektronicznej: rytmikam.kania@gmail.com, 
    2. telefon: 669 305 605, 
    3. adres: ul. Lucjana Rydla nr 26 lok. 26, 30-087 Kraków. 
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych w Sklepie, Sprzedawca podejmie odpowiednie środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby postronne danych przesyłanych przez Internet.  
  5. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem, przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz dobrymi obyczajami. W szczególności nie może on dostarczać treści o charakterze bezprawnym lub naruszającym jakiekolwiek prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.  


§2. Usługi świadczone drogą elektroniczną  

  1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu następujące Usługi:  
    1. umożliwia Klientowi założenie Konta oraz umożliwia mu dostęp do tego Konta („Usługa Konta ”); 
    2. umożliwia Klientowi dodanie Produktu do elektronicznego koszyka oraz udostępnienie Formularza Zamówienia w celu zawarcia Umowy („Usługa Dotycząca Umów ”); 
    3. umożliwia przeniesienie na stronę https://rytmika.myvod.pl/, na której Klient bądź użytkownik może wykupić dostęp do materiałów audio i video. 
  2. Usługi, o których mowa w ust. 1 są świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klienta nieodpłatnie.  
  3. Korzystanie z Usług jest dobrowolne, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z Usługi Dotyczącej Umów jest konieczne w celu złożenia Zamówienia.  
  4. Usługa Konta świadczona jest przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość zrezygnowania z niej w każdej chwili, bez podawania przyczyny. Rezygnacja z Usługi Konta, oznacza jego usunięcie i może nastąpić poprzez przesłanie Sprzedawcy odpowiedniej informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie.  
  5. Usługa Dotycząca Umów jest jednorazowa i ulega zakończeniu z momentem złożenia przez Klienta Zamówienia (kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę ”) albo opuszczenia przez niego strony z Formularzem Zamówienia bez złożenia Zamówienia. Przed złożeniem Zamówienia, Klient ma prawo do zrezygnowania ze złożenia Zamówienia w dowolnym momencie. 
  6. Klient ma prawo złożenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych elektronicznie, o których mowa w niniejszym paragrafie. Reklamacja może zostać złożona w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres wskazany w §1. Ust. 2 Regulaminu. 
  7. Sprzedawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 
  8. Warunki zakupu materiałów, o których mowa w ust. 1 pkt. 3 powyżej, reguluje regulamin dostępny w serwisie pod adresem https://rytmika.myvod.pl/. 


§3. Usługa konta  

  1. Aby korzystać z Usługi Konta należy założyć Konto. Założenie Konta wymaga: 
    1. wypełnienia Formularza Rejestracji przez podanie indywidualnych danych wskazanych polach składających się na Formularz Rejestracji;  
    2. zaznaczenia pola potwierdzającego zapoznanie się i akceptację postanowień Regulaminu i Polityki Prywatności;  
    3. kliknięcia przycisku „Zarejestruj się ”potwierdzającego chęć założenia Konta; 
  2. Dane, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) muszą być prawidłowe, kompletne i zgodne z rzeczywistością.  
  3. Brak podania danych wymaganych (imię, nazwisko, e-mail, hasło) lub brak zaznaczenia pola potwierdzającego zapoznanie się i akceptację postanowień Regulaminu i Polityki Prywatności uniemożliwi skuteczne kliknięcie przycisku potwierdzającego chęć dokonania rejestracji, a w konsekwencji uniemożliwi założenie Konta.   
  4. Klient otrzyma potwierdzenie założenia Konta na wskazany przez niego adres e-mail, co jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. 
  5. Klient uzyskuje możliwość logowania się na Konto przez wypełnienia formularza dostępnego w Sklepie wymaganymi danymi (e-mail, hasło) oraz kliknięcie przycisku potwierdzającego chęć zalogowania się. 
  6. Za pośrednictwem Konta Klient
    może:

1) składać Zamówienia; 

2) może przeglądać historię Zamówień;

3) ma dostęp do ustawień, za pomocą których może zarządzać swoim Kontem: 

modyfikować listę adres ów, zmieniać swoje dane logowania, w szczególności zresetować hasło. 

  1. Klient jest upoważniony do posiadania jednego Konta i korzystania wyłącznie z konta własnego. Klient jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy oraz nieprzekazywania osobom trzecim danych umożliwiających dostęp do jego Konta. 
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zablokowania Klientowi dostępu do Konta w przypadku naruszenia przez niego postanowień Regulaminu. 


§4. Zamówienia  

  1. Klient może przeglądać Produkty dostępne w Sklepie, a następnie je zamawiać po wypełnieniu Formularza Zamówienia i potwierdzeniu zawarcia Umowy. Zamówienia w Sklepie można składać po zalogowaniu się do swojego Konta po uprzednim zarejestrowaniu  

się w Sklepie lub bez dokonywania takiej rejestracji (założenie Konta nie jest wymagane, aby złożyć Zamówienie za pośrednictwem Sklepu). 

  1. Sprzedawca umożliwia Klientom dokonywanie zamówień Produkt ów dostępnych w Sklepie. 

Szczegółowe opisy Produktów są dostępne na stronie internetowej Sklepu. 

  1. W celu zawarcia Umowy Klient musi złożyć Zamówienie. Złożenie Zamówienia wymaga kolejno: 
    1. wyboru Produktu przez dodanie go do elektronicznego koszyka poprzez kliknięcie odpowiednich przycisk ów; 
    2. wypełnienia aktywnych pól Formularza Zamówienia i podania wymaganych (obowiązkowych) danych; 
    3. wyboru sposobu płatności spośród opcji dostępnych w Formularzu Zamówienia; 
    4. zaznaczenia odpowiedniego pola pod Formularzem Zamówienia, poprzez które Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia; 
    5. potwierdzenia złożenia Zamówienia, które następuje poprzez kliknięcie odpowiednio oznaczonego przycisku.  
  2. Kliknięcie odpowiednio oznaczonego przycisku jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta Zamówienia z obowiązkiem zapłaty Ceny. 
  3. Na mocy Umowy dotyczącej E-booka, Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Klienta własność E-booka zamówionego przez Klienta i wydać mu ten E-book, a Klient zobowiązuje się zapłacić Sprzedawcy Cenę w terminie określonym w Regulaminie.  
  4. Na mocy umowy dotyczącej Konsultacji Indywidualnej Sprzedawca daje Klientowi możliwość uczestnictwa w Konsultacji Indywidualnej w uzgodnionym z nim terminie, a Klient zobowiązuje się zapłacić Sprzedawcy Cenę w terminie określonym w Regulaminie. 
  5. Na mocy umowy dotyczącej Szkolenia stacjonarnego i wyjazdowego Sprzedawca daje Klientowi możliwość uczestnictwa z określoną liczbą osób w zajęciach warsztatowych, a Klient zobowiązuje się zapłacić Sprzedawcy Cenę w terminie określonym w Regulaminie.  
  6. Klient jest zobowiązany do podania w Formularzu Zamówienia danych prawidłowych i zgodnych z rzeczywistością. 
  7. W trakcie procedury składania zamówienia –aż do momentu naciśnięcia odpowiednio oznaczonego przycisku, Klient ma możliwość rezygnacji z Zamówienia lub dokonywania w nim zmian, tj. wyboru innego Produktu, sposobu płatności, oraz danych do wysyłki.  
  8. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu dodawanie opinii na temat Produkt ów dostępnych w Sklepie.  
  9. Sprzedawca weryfikuje czy opinia na temat danego Produktu została wystawiona przez osobę, która faktycznie go używała lub nabyła. Możliwość dodawania opinii mają wyłącznie Klienci, którzy w historii zamówień posidadają dany Produkt, którego dotyczy opinia. Sprzedawca publikuje zarówno negatywne jak i pozytywne opinie. 
  10. Produkty sprzedawane w Sklepie ze względu na swoją specyfikę nie wymagają aktualizacji dla zachowania ich zgodności z Umową. 


§5. E-book  

  1. Za pośrednictwem Sklepu Klient ma możliwość zamówienia E-booka. 
  2. E-book zamówiony za pośrednictwem sklepu zostanie przesłany na adres e-mail Klienta wskazany przez niego podczas składania Zamówienia. 
  3. E-book dostępny jest w formie wskazanej w opisie danego E-booka w Sklepie. 
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do wysłania Klientowi E-booka w ciągu 24 godzin liczonych od dnia zaksięgowania należnej kwoty na rachunku bankowym Sprzedawcy lub otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia dokonania przelewu –w przypadku płatności z góry szybkim przelewem online lub w przypadku płatności przelewem tradycyjnym. 


§6. Szkolenia  

  1. Za pośrednictwem Sklepu Klient ma możliwość zamówienia Szkolenia wyjazdowego oraz Szkolenia stacjonarego. Osoba zawierającą umowę o udział w Szkoleniu w imieniu osoby prawnej bądź jednostki niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a także w imieniu dowolnej osoby trzeciej (takiej jak np. pracodawca) poprzez dokonanie rezerwacji oświadcza, że ma należyte umocowanie do reprezentowania tej jednostki lub osoby. 
  2. Szczegółowy opis poszczególnych rodzaj ów Szkolenia dostępny jest w Sklepie. 
  3. Dostępne za pośrednictwem Sklepu informacje na temat Szkolenia (w szczególności jego termin, miejsce, w którym mają się odbywać, temat i cena) nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz są jedynie zaproszeniami do złożenia przez Klienta oferty zawarcia umowy o udział w Szkoleniu, które zostały określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego. 
  4. Po wypełnieniu odpowiednich formularzy znajdujących się w Sklepie, i zaakceptowaniu Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru (tzw. checkboxa), procedura kończona jest kliknięciem przez Klienta przycisku z napisem: „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty ”, co jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta, że formularz wypełniony został prawidłowo, a także że Klient jest świadomy, iż realizacja umowy pociąga za sobą obowiązek zapłaty Ceny określonej szczegółowo w opisie wybranego Szkolenia. Tak złożone Zamówienie stanowi ofertę zawarcia umowy o udział w Szkoleniu w myśl Kodeksu Cywilnego złożoną przez Klienta.
  5. Jeżeli realizacja umowy jest możliwa, na adres poczty elektronicznej (e-mail) Klienta zostanie wysłana wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem zawarcia umowy uczestnictwa w Szkoleniu. To potwierdzenie jest oświadczeniem Sprzedawcy akceptacji oferty. W tym momencie zostaje zawarta umowa o uczestnictwo w szkoleniu pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą. 
  6. Ceny Szkolenia dotyczy jednego uczestnika szkolenia i podawana jest w polskich złotych (PLN), jako cena brutto (zawierając podatek VAT w obowiązującej stawce).  
  7. Na wybrane Szkolenia, Klient może złożyć Zamówienie wyłącznie poprzez dodanie w Formularzu Zamówienia minimalnej liczby Produktu. 
  8. Szkolenie może zostać odwołane z powodu braku wystarczającej liczby uczestnik ów, którą jest 6 osób, o ile inaczej nie zostanie wskazane na stronie informującej o danym Szkoleniu. 
  9. Odpowiedzialność za odwołanie Szkolenia wobec Klientów niebędących Konsumentami ogranicza się do zwrotu wpłaconych kwot. Wobec Konsument ów Sprzedawca odpowiada zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności ustawą o prawach konsumenta oraz Kodeksem cywilnym. 
  10. W przypadku nieotrzymania płatności w terminie, Sprzedawca może odstąpić od umowy po wcześniejszym wezwaniu do dokonania płatności w terminie, który będzie co do zasady nie krótszy niż  7 dni, przy czym termin płatności nie może być późniejszy niż 5 dni przed dniem Szkolenia. W przypadku braku płatności w tym dodatkowym terminie Sprzedawca może odstąpić od umowy dotyczącej realizacji.  
  11. Cena obejmuje wyłącznie udział w Szkoleniu oraz elementy określone w opisie Szkolenia, a nie zawiera w sobie w szczególności koszt ów z transportu na miejsce Szkolenia, zakwaterowania, opieki zdrowotnej, czy ubezpieczenia, które to koszty Klient ponosi we własnym zakresie. 
  12. Organizator Szkolenia wyjazdowego zapewnia niezbędne warunki do prowadzenia szkolenia w postaci pomieszczenia do prowadzenia zajęć (np. sali lekcyjnej, klasy, świetlicy ect..), a także dostęp do szatni oraz toalety.  
  13. Koszty wynajęcia sali, mediów bądź innych dodatkowych koszt ów spoczywają na organizatorze Szkolenia. 
  14. Klient poprzez akceptację Regulaminu oświadcza, że oraz osoby biorące udział w Szkoleniu: 
    1. dołożą wszelkich starań, żeby sprawdzić swój stan zdrowia oraz kondycję psychofizyczną przed rozpoczęciem Szkolenia,  
    2. nie posiadają schorzeń serca lub układu krążenia ani żadnych innych problem ów zdrowotnych uniemożliwiających udział w Szkoleniu, a stan ich zdrowia pozwala im na udział w Szkoleniu, 
    3. on oraz osoby biorące udział w Szkoleniu mają pełną świadomość, że udział w Szkoleniu niesie za sobą ryzyko urazu lub kontuzji, 
    4. będą szanować prawa własności intelektualnej do utworów wykorzystywanych podczas Szkoleń, w tym nie będą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek innej formie. 


§7. Konsultacje indywidualne  

  1. Za pośrednictwem Sklepu Klient ma możliwość zakupu Konsultacji Indywidualnych. 
  2. Szczegółowy opis poszczególnych Konsultacji Indywidualnych dostępny jest w Sklepie. 
  3. Uzyskanie możliwości skorzystania z Konsultacji Indywidualnej wymaga zapłaty z g óry za wybraną Konsultacje Indywidualną.  
  4. W ciągu 24 godzin liczonych od dnia zaksięgowania należnej kwoty na rachunku bankowym Sprzedawcy, Klient otrzyma wiadomość e-mail z wszelkimi niezbędnymi informacjami dotyczącymi Konsultacji Indywidualnej w tym m.in. informacje dotyczące ustalenia terminu Konsultacji Indywidulanej oraz platformy za pośrednictwem, której odbędzie się Konsultacja Indywidualna. 


§8. Cena  

  1. Cena Produkt ów jest każdorazowo podana podczas dokonywania zakupu w Sklepie. Podana cena jest wyrażona w walucie polskiej. 
  2. Kwotą należną Sprzedawcy jest kwota podana w podsumowaniu Zamówienia w chwili dokonywania zakupu przez Klienta.  
  3. Ceny Produkt ów mogą ulegać zmianie. Aktualne ceny są podane w Sklepie.  
  4. Sprzedawca nie dostosowuje Ceny do Klientów w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji (profilowanie). 
  5. W przypadku obniżki Ceny (promocji) Produktu, Sprzedawca poinformuje Klienta za pośrednictwem Sklepu o najniższej Cenie tego Produktu w ciągu ostatnich trzydziestu dni przed wprowadzeniem obniżki. 


§9. Sposoby i rodzaje płatności  

  1. Jedynym dostępnym sposobem płatności jest płatność z góry przelewem tradycyjnym –co oznacza, że Klient dokonuje zapłaty przez dokonanie przelewu na konto bankowe Sprzedawcy.  
  2. Klient powinien uiścić należną kwotę w ciągu 24 godzin od złożenia Zamówienia. 
  3. Sprzedający może wprowadzić także dodatkowe sposoby zapłaty inne niż wskazane w ust. 2 powyżej, o kt órych informacja będzie odpowiednio uwidoczniona w Sklepie. 
  4. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty Ceny za Produkt na rachunku bankowym lub koncie Sprzedającego. 
  5. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedającego płatności w terminie wskazanym w Sklepie dla danego Produktu –Zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli w Sklepie nie wskazano terminu, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Sprzedający powinien otrzymać płatność w terminie do 72 (siedemdziesięciu dwóch) godzin od chwili złożenia Zaówienia przez Klienta –po tym czasie Zamówienie zostanie anulowane. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany w przypadku anulowania jego Zamówienia. 


§10. Dostawa  

  1. Dostawa jest ograniczona do terytorium Polski. W przypadku chęci otrzymania Produktu na adres znajdujący się poza obszarem, o którym mowa w poprzednim zdaniu Sprzedający prosi o kontakt e-mailowy w celu uzgodnienia możliwości i ewentualnych warunków takiej dostawy. 
  2. Dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce. 
  3. W przypadku Zamówienia większej liczby Produkt ów, czas wysyłki całego Zamówienia jest dostosowany do Produktu o najdłuższym czasie realizacji. 
  4. Dostawa zamówionych Produkt ów odbywa się w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. 


§11. Prawo odstąpienia od umowy  

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy zawartej ze Sprzedawcą w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.  
  2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy lub na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy podany w Regulaminie.  
  3. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu. Skorzystanie przez Konsumenta z wzoru formularza nie jest obowiązkowe.  
  4. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.   
  5. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy umowę uważa się za niezawartą. 6. Sprzedawca niezwłocznie (nie później niż w terminie czternastu dni) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności. 
    1. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
    2. Zgodnie z art. 38 ust. 1  ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
    3. Zgodnie z art. 38 ust. 1  ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1. 

§12.

Odpowiedzialność Sprzedającego za brak zgodności Produktu z umową sprzedaży, reklamacje Produktów

  1. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Kupującemu Produktu zgodnego z zawartą umową. 
  2. W razie stwierdzenia braku zgodności Produkt ów z umową Sprzedający odpowiada wobec Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumentów na zasadach dotyczących odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową uregulowanych w ustawie o prawach konsumenta (w szczególności art. 43a Ustawy o prawach konsumenta i następnych). Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Klienta niebędących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną, są uregulowane w przepisach Kodeksu cywilnego. 
  3. W przypadku um ów sprzedaży, w których Klient nie jest Konsument ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez prawo wyłącza się zastosowanie przepis ów art. 556-576 Kodeksu cywilnego. 
  4. Klient niebędący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, przy odbiorze przesyłki zobowiązany jest do sprawdzenia czy opakowanie jest nieuszkodzone oraz czy przesyłka nie nosi ślad ów innych uszkodzeń mechanicznych. Ewentualne uszkodzenia powinny zostać opisane w protokole szkody, potwierdzonym przez dostawcę (lub w innym podobnym dokumencie, przy udziale dostawcy). Odpowiednie formularze szkód dostępne są u kurier ów dostarczających przesyłki. Protokół powinien być podpisany przez kuriera, a czytelna kopia protokołu powinna być przesłana do Sprzedającego w formie pisemnej. Reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w przypadku przedstawienia protokołu szkody. Niniejszy punkt nie stosuje się do Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta, których reklamacje będą rozpoznawane niezależnie od tego czy sporządzono i przedstawiono protokół szkody. 
  5. Reklamacja powinna zawierać: 
    1. oznaczenie Klienta oraz dane kontaktowe Klienta (adres lub adres e-mail); 
    2. oznaczenie Produktu, którego dotyczy reklamacja; 
    3. informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w tym rodzaju wady lub braku zgodności Produktu z umową; 
    4. informacje nt. żądania w zakresie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową (naprawa albo wymiana) bądź oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży. 
  6. Reklamacje mogą być zgłaszane: 
    1. pisemnie, na adres wskazany w §1. Ust. 6 pkt 3 Regulaminu, 
    2. e-mailowo, na adres wskazany w §1. Ust. 6 pkt 1 Regulaminu. 
  7. W terminie 14 (czternastu) dni od dnia złożenia reklamacji, Sprzedający ustosunkuje się do niej i powiadomi osobę składającą reklamację o sposobie dalszego postępowania. Sprzedający dołoży starań, by reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki. 
  8. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie zostanie poinformowany o decyzji Sprzedającego w sprawie reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania reklamacji przez Sprzedającego, uważa się, że Sprzedający uznał reklamację Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Niniejsze postanowienie nie stosuje się do podmiotów nie będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta. 
  9. W trakcie trwania procesu reklamacyjnego, Sprzedający może zwrócić się o dodatkowe wyjaśnienia, dokumenty lub weryfikację przebiegu zdarzenia podlegającego reklamacji. 
  10. W przypadku, gdy Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe dostarczone Klientowi są niezgodne z Umową, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające Sprzedawcy identyfikację Klienta i przedmiotu transakcji (takie jak np. imię i nazwisko, datę zakupu). W przypadku braku podania odpowiednich danych Sprzedawca może zwrócić się do Klienta o ich uzupełnienie.  

§13.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma ODR, utworzona na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania spor ów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców umożliwiający im pozasądowe rozstrzyganie sporów objętych ww. rozporządzeniem.
  2. W przypadku sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą dotyczącego złożonej przez Konsumenta reklamacji, Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma w szczególności prawo do złożenia wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym lub skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta.  
  3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej www.uokik.gov.pl.


§14. Dane osobowe  

  1. Administratorem danych osobowych jest Marian Kania prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Marian Kania, Rytmika, Taniec, Piosenka, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, ul. ul. Szkolna 14c lok. 19, 34-500 Zakopane, NIP: 9441324570,   REGON: 490680877. 
  1. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się̨ zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO ”), a także zgodnie z Regulaminem i Polityką Prywatności.  
  2. Sprzedawca zapewnia ochronę danych osobowych, które przetwarza. W szczególności Sprzedawca stosuje odpowiednie zabezpieczenia techniczne i środki organizacyjne zapewniające ochronę̨ przetwarzanych danych osobowych , odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną . W szczególności zabezpiecza on dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym , zabraniem przez osobę̨ nieuprawnioną , przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą , utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. 
  3. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności pod linkiem: [do uzupełnienia]. 


§15. Dodatkowe zastrzeżenia prawne

  1. Zawartość i struktura Sklepu chronione są prawami autorskimi. Powielanie danych lub informacji, w szczególności wykorzystywanie jakichkolwiek zamieszczonych na stronie materiałów (w tym tekst ów, zdjęć, grafik, film ów czy znak ów towarowych), jak również ich fragment ów, w celach innych niż wyraźnie dopuszczone przez Regulamin lub powszechnie obowiązujące przepisy polskiego prawa, bez uzyskania wyraźnej zgody Sprzedającego, jest zabronione. 
  2. Sprzedający informuje, że opisy, zdjęcia, grafiki, filmy, wizualizacje i inne materiały przedstawiające Produkty zamieszczone w Sklepie służą wyłącznie prezentacji konkretnie wskazanych Produktów oraz mogą różnić się w zależności od indywidualnych ustawień urządzenia Użytkownika. 
  3. Celem uczynienia zadość wymogom ustawy świadczeniu usług drogą elektroniczną Sprzedający informuje, że: 
    1. korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem jest możliwość zainfekowania systemu teleinformatycznego przez tzw. wirusy, robaki i konie trojańskie. By uniknąć zagrożeń z tym związanych zaleca się, by osoby korzystające ze Sklepu zainstalowały na swoim urządzeniu oprogramowanie antywirusowe i na bieżąco je aktualizowały. 
    2. Sprzedający wprowadza do systemu informatycznego, którym posługuje się osoba korzystająca ze Sklepu pliki cookies, tj. małe fragmenty tekstu, które serwis internetowy wysyła do przeglądarki i które przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Pliki cookies używane są głównie do utrzymywania sesji np. poprzez wygenerowanie i odesłanie tymczasowego identyfikatora po logowaniu. Mogą być jednak wykorzystywane szerzej poprzez zapamiętanie dowolnych danych, które można zakodować jako ciąg znaków. Dzięki temu Klient bądź użytkownik nie musi wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powróci na daną stronę lub przejdzie z jednej strony na inną. 


§16. Zmiana Regulaminu  

  1. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany niniejszego regulaminu z powodów takich jak zmiana przepis ów prawa, zmiana danych podawanych w formularzach lub zmiana funkcjonalności Sklepu.  
  2. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę –który każdorazowo nie będzie krótszy niż 7 dni od dnia udostępnienia nowego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu.  
  3. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na prawa i obowiązki stron powstałe przed dokonaniem takiej zmiany, w szczególności w przypadku Umów zawartych za pośrednictwem Sklepu, zmiana Regulaminu nie dotyczy zamówień złożonych przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.  


§17. Postanowienia końcowe

Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu pod adresem https://wielkaksiegarytmiki.pl. 

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny, a w przypadku Konsumentów także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta.  
  2. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących Regulaminu Klientowi przysługuje prawo do kontaktu ze Sprzedawcą, drogą elektroniczną na wskazany adres email. 
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 
  4. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część. 

Załączniki: 

  1. Wzór formularza odstąpienia od Umowy; 
  2. Wzór formularza reklamacji.